Advocaten

Ik weet het niet hoor. Hoeveel geloof zou ik als slachtoffer nog hebben in de advocate die mij verdedigt als diezelfde advocate gebeten en gedreven een dader van een misdrijf in dezelfde sfeer verdedigt. Onder het motto iedereen heeft recht op verdediging zeker, maar in dit geval en gezien de toch zeer delicate aard en alle mediaheisa van de laatste maanden rond deze materie heb ik er toch mijn bedenkingen bij.

En is de zeer discrete manier waarop deze zaak in de media behandeld wordt u ook al opgevallen? Op zijn zachtst uitgedrukt: raar.

Wat is de mening van het publiek?

Geplaatst op juni 10, 2011, in maatschappij en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

